Emner

Ofte stillede spørgsmål

Find svar på de mest almindelige spørgsmål nedenfor eller kontakt os på hello@day-et.com

Levering

Hvor lang tid tager det for min ordre at blive leveret?

Vi bestræber os på at behandle din ordre samme dag og afsende den inden for 24 timer. Forvent en leveringstid på cirka 2-3 hverdage.

Hvilke lande sender I til?

Danmark, Sverige, Norge, Tyskland og England.

Hvis du ønsker at sende til andre lande, bedes du venligst besøge vores internationale side på https://day-et.com.

Ordre

Kan jeg lægge en ordre uden at have en konto?

Selvfølgelig er det muligt at foretage en bestilling som gæst uden at skulle oprette en konto. Vi har dog stadig behov for nogle få oplysninger fra dig, så vi kan behandle din ordre, herunder din e-mail og leveringsadresse, så vi ved, hvor vi skal sende den.

Kan jeg skifte mening omkring min ordre?

Du har mulighed for at ændre din beslutning og anmode om en refundering af din ordre inden for 30 dage efter modtagelsen af den. Ved en refundering vil vi tilbagebetale det fulde beløb. Yderligere oplysninger kan findes i vores returpolitik.

Hvordan kan jeg spore min ordre?

Når din ordre er blevet afsendt, vil du modtage en forsendelsesbekræftelse med et sporingsnummer. Denne bekræftelse indeholder et sporingslink, der fører dig til fragtfirmaets hjemmeside, hvor du kan følge din ordre.

Hvorfor er min ordre forsinket?

Hvis de faktureringsoplysninger, du har angivet, ikke matcher det, din bank har registreret (inklusive adresse og telefonnummer), kan dette føre til forsinkelser i din ordre. Det er også værd at bemærke, at forsinkelser kan opstå som følge af udefrakommende hændelser og fragtfirmaets aktiviteter.

Betaling

Hvilke betalingsmetoder accepterer I?

Du kan betale for din ordre ved hjælp af almindelige kreditkort som Visa, MasterCard, Maestro og Visa Electron.

Hvornår vil betalingen blive trukket fra min bankkonto?

Betalingen vil blive trukket automatisk fra dit debit- eller kreditkort, når ordren er blevet afsendt.

Returninger

Hvordan returnerer jeg min ordre?

Hvis du ikke er fuldt tilfreds med dit køb, bedes du benytte det medfølgende returlabel og returnere varen. Vi vil derefter refundere varens pris. Du kan returnere varen til os inden for 30 kalenderdage fra den dato, du modtog den. Varen skal være i samme stand som ved modtagelsen og i den originale emballage. Yderligere oplysninger findes i vores Returpolitik.

Hvornår får jeg mine penge tilbage?

Behandlingen af din returnering kan tage op til 14 dage. Din refundering vil blive krediteret til den samme betalingsmetode, du anvendte, da du foretog købet af de returnerede varer.

Produktinformation

Hvordan skal jeg passe på/ vedligeholde min nye taske/accessorie?

Da vi ønsker, at dit nye køb skal holde i mange år fremover, har vi udarbejdet en kort guide med rengøringsanvisninger og nyttige tips til at bevare det i optimal stand. Du kan finde vores plejeguide her.

Andet

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg er utilfreds med mit køb eller hvis varen er beskadiget?

Vi beder dig venligst om at kontakte vores kundeservice så snart, du opdager, at din ordre ikke opfylder dine forventninger. Du kan ringe til os på telefonnummeret +45 53 53 11 55. Vores åbningstider er mandag til fredag fra kl. 10.00 til 15.00 (CET), eller du kan skrive til os på hello@day-et.com.

Kontakt

Mail: hello@day-et.com
Telefon: +45 53 53 11 55
Vi vender tilbage til dig indenfor 3 arbejdsdage!


Åbningstider:
Man - Fre: 10:00 - 15:00
Lør - Søn,  Helligedage: Lukket