Kundeservice

Skriv til os på; hello@day-et.com

Telefon: +45 53 53 11 55

 

Åbningstider: 

Man - Fre: 10:00 - 16:00

Lør - Søn: Lukket 

Ofte stillede spørgsmål

Kan jeg bestille uden en bruger?

Ja, du kan sagtens bestille som gæst, uden at lave en bruger. Vi har dog stadig brug for lidt detajler fra dig, så vi kan gennemføre din bestilling. Vi skal bruge information som din email og leverings adresse, så vi ved hvor vi skal sende din bestilling hen.

Hvilke betalingsformer kan jeg anvende?

Vi accepterer følgende kredit/debitkort: Visa, MasterCard, Maestro, Visa Electron and Klarna.

Kan jeg annullere min ordre?

Du kan ændre mening og annullere din ordre inden 30 dage efter du har modtaget den. Hvis du vælger at annullere din ordre, så refunderer vi:

Hvor lang er leveringstiden?

Vi gør vores bedste for at gennemføre din ordre samme dag og få den sendt afsted inden for 24 timer.

Hvordan kan jeg spore min ordre?

Du vil modtage en bekræftelse på forsendelsen med et tracking nummer, så snart at vi har sendt pakken afsted. Der vil også være et link til hjemmesiden, hvor du kan spore pakken på.

Hvorfor er min pakke forsinket?

Hvis dine betalingsoplysninger ikke matcher informationerne fra din nuværende bank (samt adresse og telefonnummer), så kan du risikere at din pakke bliver forsinket.

Hvornår trækkes betalingen?

Betalingen finder først sted, når vi har afsendt din ordre fra vores lager.

 

Hvad kan jeg gøre, hvis jeg er utilfreds med min pakke eller hvis den er ødelagt?

Kontakt venligst vores kundeservice hurtigst muligt. Du kan ringe til os på +45 53 53 11 55. Vi har åbent mandag-fredag fra kl. 10-16 eller kontakt os på hello@day-et.com.

Kan jeg bytte min accessory?

Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, bytter vi med glæde eller refunderer det betalte beløb ved returnering. Du kan finde flere oplysninger under vores returneringspolitik.

Hvordan returnerer jeg min ordre?

Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, bytter vi med glæde eller refunderer det betalte beløb ved returnering. Du kan nemt returnere dit køb hos os op til 30 dage efter du har modtaget varen. Varen skal være i samme stand, som da du modtog den, samt i original indpakning. Du kan finde flere oplysninger under vores returneringspolitik.

Hvornår får jeg mine penge tilbage?

Det kan tage op til 14 dage at gennemføre din returnering. Beløbet vil blive tilbageført til den betalingsmetode, som du brugte ved bestilling.

Hvilke lande leverer I til?

Danmark

Hvis du har behov for at få leveret din pakke til andre lande, så kan du bruge vores internationale hjemmeside https://day-et.com 

Hvordan kan jeg passe bedre på mine accessories?

Vi ønsker at dine accessories holder i mange år, så vi har lavet en lille guide med rengørings instrukser og gode tips til at holde dem i god stand. Du kan finde vores guide her.